Theo dõi
Nguyen Van Thanh Truong
Nguyen Van Thanh Truong
Industrial University of Ho chi Minh City
Email được xác minh tại iuh.edu.vn
Tiêu đề
Trích dẫn bởi
Trích dẫn bởi
Năm
Factors affecting customer relationship and the repurchase intention of designed fashion products
BT Khoa, TD NGUYEN, VTT NGUYEN
Journal of Distribution Science 18 (2), 17-28, 2020
332020
The intention to purchase designed fashion product of Vietnamese Designer: The mediator of customer relationship
BT Khoa, TD Nguyen, VT Nguyen
Journal of Business and Retail Management Research 14 (2), 2020
82020
Enhancing the Customer’s Information-sharing Intention Through Omnichannel Strategies
NTT NHUNG, NVT Truong, NTA HUYNH, BT KHOA
유통과학연구 (JDS) 21 (3), 83-92, 2023
2023
Interactive Behavior in Facebook Posts during The Duration of Covid-19
NVT Truong, DTK Ngan, CH Huy
The 2nd International Conference on Advanced Technology and Sustainable …, 2022
2022
The Relationship Between Social Media, Crisis Responsibility, Trust And Behavioral Intentions In Crisis Communications: A Study At Ho Chi Minh City
TK Thuan, NVT Truong
The 2nd International Conference on Advanced Technology and Sustainable …, 2022
2022
Value Co-Creation In Hotel Industry: A Study At Ho Chi Minh City
NT Anh, NVT Truong
The 2nd International Conference on Advanced Technology and Sustainable …, 2022
2022
Nghiên cứu nguyên nhân và kết quả mối quan hệ giữa cựu sinh viên và trường đại học: Trường hợp Đại học công nghiệp Thành phố Hồ Chí Minh (IUH)
TT Tinh, BT Khoa, NVT Truong
Tạp chí Công Thương - Các kết quả nghiên cứu khoa học và ứng dụng công nghệ …, 2021
2021
The Factors effect on Brand Equity in Higher Education
NVT Truong
Journal of Science and Technology 51 (3), 2021
2021
Những nhân tố tác động đến truyền miệng của khách hàng trong lĩnh vực nhà hàng tiệc cưới
NVT Truong, THT Mai
Journal of Science and Technology 54 (6), 3-15, 2021
2021
Các yếu tố ảnh hưởng đến ý định chia sẻ kiến thức của người lao động trong ngành Y tế tại tỉnh Tây Ninh
NT Giang, NVT Truong
Tạp chí Công Thương - Các kết quả nghiên cứu khoa học và ứng dụng công nghệ …, 2020
2020
Các nhân tố ảnh hưởng đến kết quả xây dựng thương hiệu nội bộ: Trường hợp tại Công ty cổ phần Chăn nuôi C.P. Việt Nam
MTB Ngoc, NVT Truong
Tạp chí Công Thương - Các kết quả nghiên cứu khoa học và ứng dụng công nghệ …, 2020
2020
A study on job performance and attitude of employer on the business administration graduates
NVT Truong
Journal of Science and Technology-IUH 37 (01), 2019
2019
Các yếu tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của lao động giúp việc gia đình trên địa bàn Thành phố Hồ Chí Minh
LT Vinh, NVT Truong
Tạp chí Công Thương - Các kết quả nghiên cứu khoa học và ứng dụng công nghệ 9, 2017
2017
A study about Financial Stress affect to the Absenteeism at work of Textile Employee in Ho Chi Minh city in Integrating into TPP
BT Khoa, NVT Truong
Tạp chí Công Thương - Các kết quả nghiên cứu khoa học và ứng dụng công nghệ …, 2016
2016
A study on Privacy Concerns and Behaviors Protect Private Information of Internet Users
NVT Truong
Journal of Science and Technology, 63, 2016
2016
ZARA in Korea: The Myth of Success
M Kim, NVT Truong, J Ha
Journal of Marketing Thought 1 (4), 64-72, 2015
2015
A Study on the Typology of Internet Users Based on Privacy Concerns and Their Different Styles of Privacy Calculus Process
NVT Truong
Soongsil University, 2013
2013
The study on the role of social capital in rural society of Korea
이세훈, 안승호, NVT Truong
Studies in Regional Science, 2012
2012
Hệ thống không thể thực hiện thao tác ngay bây giờ. Hãy thử lại sau.
Bài viết 1–18