Theo dõi
Hoang Thi Thu Huong
Hoang Thi Thu Huong
PhD
Email được xác minh tại neu.edu.vn - Trang chủ
Tiêu đề
Trích dẫn bởi
Trích dẫn bởi
Năm
Measuring the relationship between behavioral intention and customer-based brand equity by using the Structural Equation Model (SEM)
TTH Hoàng, XĐ Đồng, TQT Nguyễn
VNU JOURNAL OF ECONOMICS AND BUSINESS 31 (2), 2015
82015
Stakeholder Involvement and the Attainment of SDGs at Local Tourism Destinations: A Case Study in Vietnam
TQ Trang Nguyen, TT Huong Hoang
Tourism: An International Interdisciplinary Journal 71 (3), 432-446, 2023
2023
Impact Destination Image on the Loyalty of International Tourists to Hanoi
HTT Huong
2015
Retailer’s perspective of product brand equity: An empirical study of Vietnamese independent drink stores
HTT Huong
2011
Hệ thống không thể thực hiện thao tác ngay bây giờ. Hãy thử lại sau.
Bài viết 1–4