Vietnamese students’ problem-solving skills in learning about error of measurements MD Tang, MB Pham International Electronic Journal of Mathematics Education 12 (3), 463-474, 2017 | 9 | 2017 |
Une étude didactique des praxéologies de la représentation en perspective dans la géométrie de l'espace, en France et au Viêt-Nam MD Tang Université Grenoble Alpes, 2014 | 9 | 2014 |
Hướng dẫn dạy học theo định hướng giáo dục STEM ở bậc tiểu học NT Nga, T Minh Dũng, VN Thư Hương, LTB Thiên Trung, NL Hữu Phước Nhà xuất bản Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh, 2018 | 7 | 2018 |
Teachers and STEM Education: Collaboration across Disciplines and Implementation of Lessons in Two Subject Areas MD Tang, TH Vu Nhu, N Nguyen Thi Universal Journal of Educational Research 8 (9), 4122-4128, 2020 | 4 | 2020 |
Engaging pre-service mathematics teacher in using augmented reality technology: the case of "3D calculator" app MD Tang Ho Chi Minh City University of Education Journal of Science 17 (3), 486-499, 2020 | 3* | 2020 |
Mobile learning in mathematics education: A systematic literature review of empirical research MD Tang, NC Nguyen Thi, NH Bui, TH Nguyen, TK Le, LGK Truong, ... Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 19 (5), 2023 | 2 | 2023 |
The effectiveness of teaching derivatives in Vietnamese high schools using APOS theory and ACE learning cycle N Thi N., T M.D., LTB T.T., N T.T., D H.T., T Q.V., B P.U. European Journal of Educational Research 12 (1), 507-523, 2023 | 2 | 2023 |
Building an inventory of learning materials exploiting mobile augmented reality technology for Spatial Geometry N Vo Van, H Vo Van, QT Dang Vu, CK Doan, NH Trương, TL Nguyen Thi, ... Ho Chi Minh City University of Education Journal of Science 17 (11), 1934-1944, 2020 | 2 | 2020 |
Kolb's experiential learning model: Teaching the side-side-side similarity case of two triangles MD Tang, KM Pham Ho Chi Minh City University of Education Journal of Science 17 (5), 766-774, 2020 | 2* | 2020 |
Applying STEM education in teaching registers of representation of the first-degree function MD Tang, AK Duong Ho Chi Minh City University of Education Journal of Science 16 (9), 369-381, 2019 | 2* | 2019 |
Représentation en perspective: des choix de l'institution d'enseignement de la géométrie dans l'espace au Viet-Nam MD Tang Colloque International Franco-Vietnamien en Didactique des Mathématiques …, 2013 | 1 | 2013 |
Digital game-based learning in mathematics education at primary school level: A systematic literature review ND Nguyen, TT Le Thai Bao, N Nguyen Thi, MD Tang Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education 20 (4), em2423, 2024 | | 2024 |
Interdisciplinary education in the context of protection of water resources: A case study in Vietnam MD Tang, N Nguyen Thi, TT Lam Journal of Education and e-Learning Research 10 (3), 569-577, 2023 | | 2023 |
Implementing the First Thoughts of Technology Integration in Teaching Mathematics for Preservice Teachers MD Tang International Journal of Learning in Higher Education 30 (2), 59-75, 2023 | | 2023 |
Thiết kế phần mềm tự động đề xuất bài tập toán MD Tăng, TH Nguyễn, ĐQ Trần Đình, KV Đinh Phan Tạp chí Khoa học Đại học Sư phạm Hà Nội 5, 158-166, 2023 | | 2023 |
Tiến trình dạy học trực tuyến dựa trên đánh giá vì học tập: Nghiên cứu trường hợp tỉ số và tỉ số phần trăm ở lớp sáu TT Lê Thái Bảo, MD Tăng, TT Lê, MX Đào Thị Tạp chí Khoa học Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh 20 (11), 1954-1966, 2023 | | 2023 |
Tiến trình dạy học trực tuyến dựa trên đánh giá vì học tập: Nghiên cứu trường hợp tỉ số và tỉ số phần trăm ở lớp Sáu TT Lê Thái Bảo, MD Tăng, TT Lê, MX Đào Thị Tạp chí Khoa học Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh 20 (11), 1954-1966, 2023 | | 2023 |
Tiếp cận dạy học phát triển năng lực trong mạch nội dung Đại số và một số yếu tố Giải tích MD Tăng, TT Lê Thái Bảo, N Nguyễn Thị, MĐ Ngô | | 2023 |
Teaching mathematics in secondary school MD Tăng, TT Lê Thái Bảo, N Nguyễn Thị, TH Vũ Như, TM Bùi Thị, ... | | 2023 |
Đào tạo sinh viên sư phạm dạy học Toán với công nghệ thông tin: góc nhìn từ khung TPACK T Minh Dũng Tạp chí khoa học Trường Đại học Sư phạm Thành phố Hồ Chí Minh 19 (2), 201-212, 2022 | | 2022 |