Validation of depression, anxiety and stress scales (Dass-21): Immediate psychological responses of students in the e-learning environment. HTQ Lan, NT Long, NV Hanh International Journal of Higher Education 9 (5), 125-133, 2020 | 58 | 2020 |
The Role of Experiential Learning and Engineering Design Process in K-12 STEM Education. NT Long, NTH Yen, N Van Hanh International Journal of Education and Practice 8 (4), 720-732, 2020 | 30 | 2020 |
A Structural Equation Model of Blended Learning Culture in the Classroom. NT Long, N Van Hanh International Journal of Higher Education 9 (4), 99-115, 2020 | 20 | 2020 |
The effectiveness of the industrial field trip in introduction to engineering: A case study at Hung Yen University of Technology and Education, Vietnam NV Hanh, NH Hop International Journal of Electrical Engineering Education 55 (3), 273-289, 2018 | 19 | 2018 |
Teachers’ competencies in education for sustainable development in the context of Vietnam NP Thao, TK Kieu, G Schruefer, NA Nguyen, YTH Nguyen, N Vien Thong, ... International Journal of Sustainability in Higher Education 23 (7), 1730-1748, 2022 | 10 | 2022 |
Integrated STEM approaches and associated outcomes of K-12 student learning: a systematic review HC Le, VH Nguyen, TL Nguyen Education Sciences 13 (3), 297, 2023 | 9 | 2023 |
Teaching science using argumentation-supported 5e-STEM, 5e-STEM, and conventional didactic methods: Differences in the learning outcomes of middle school students VT Ha, LH Chung, NV Hanh, BM Hai Education Sciences 13 (3), 247, 2023 | 9 | 2023 |
The real value of experiential learning project through contest in engineering design course: A descriptive study of students' perspective N Van Hanh International Journal of Mechanical Engineering Education 48 (3), 221-240, 2020 | 8 | 2020 |
Học tập trải nghiệm: Một lí thuyết học tập đóng vai trò trung tâm trong đào tạo theo năng lực NV Hạnh Tạp chí Khoa học 14 (1), 179, 2017 | 7 | 2017 |
Giáo dục STEM trong nhà trường phổ thông NV Biên, TD Hải, TM Đức, NV Hạnh, CC Thơ, NA Thuấn, ĐV Thược, ... NXB Giáo dục Việt Nam, 2019 | 6 | 2019 |
The effect of positive learning culture in students’ blended learning process NT Tuyet, NT Long, N Van Hanh Journal of E-Learning and Knowledge Society 16 (3), 68-75, 2020 | 4 | 2020 |
Dạy học Nghiệp vụ sư phạm dựa vào học tập trải nghiệm cho sinh viên đại học ngành Sư phạm kĩ thuật NV Hạnh Luận án Tiến sĩ Khoa học giáo dục, Trường Đại học Sư phạm Hà Nội, 154tr+ …, 2017 | 4 | 2017 |
Experiential Learning Projects in Engineering Education NV Hanh, NH Hop 4th international engineering and technology education conference (IETEC’17 …, 2017 | 3 | 2017 |
Dạy học dựa vào lí thuyết học tập trải nghiệm trong đào tạo giáo viên kĩ thuật NV Hạnh, NH Hợp Tạp chí khoa học, Trường ĐHSP Hà Nội, Số 8, 2013 | 3 | 2013 |
Preschool STEM Activities and Associated Outcomes: A Scoping Review. VT Ha, BM Hai, DTT Mai, N Van Hanh International Journal of Engineering Pedagogy 13 (8), 2023 | 2 | 2023 |
The Ethical Perception of Engineering Students Who Have Never Participated in the Ethics Curriculum. N Van Hanh, NT Long International Journal of Engineering Pedagogy 12 (1), 2022 | 2 | 2022 |
Teaching Engineering Ethics Through a Psychology Course. N Van Hanh, TL Nguyen, NT Duyen, PTT Canh, NT Long, MD Thang Int. J. Eng. Pedagog. 11 (1), 16-34, 2021 | 2 | 2021 |
Dạy học thông qua nghiên cứu bài học để phát triển kĩ năng thiết kế bài học cho sinh viên ngành sư phạm Trường Đại học sư phạm Kĩ Thuật NV Hạnh Tap Chí Khoa Hoc Đại Học Quốc Gia Hà Nội 2 (32), 1-8, 2016 | 2 | 2016 |
Bản chất và các mô hình của học tập dựa trên kinh nghiệm NV Hạnh, NH Hợp, NT Cúc Tạp chí Khoa học, Trường Đại học Sư phạm Hà Nội 59 (6), 149-158, 2014 | 2 | 2014 |
Phát triển năng lực dạy học cho sinh viên thông qua học tập dựa trên kinh nghiệm NV Hạnh, NH Hợp Kỷ yếu Hội thảo khoa học cán bộ trẻ các trường sư phạm toàn quốc lần thứ 4 …, 2014 | 2 | 2014 |